Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh čtyřnohého robota pro soutěž RoboCup
Barcaj, Adam ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hlavními součástmi stavebnice BOILOID, vývojovým prostředím RoboPlus a následnou konstrukcí čtyřnohého robota. Cílem této práce bylo zkonstruovat a oživit čtyřnohého robota, který by prozkoumal možnosti nejen stavebnice jako takové, ale i vývojového prostředí, které bylo pro tuto stavebnici vyvinuto, a tím ověřit použitelnost jednotlivých částí a vývojového prostředí v robotickém fotbale RoboCup.
Posilované učení pro hraní robotického fotbalu
Bočán, Hynek ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou umělé inteligence schopné ovládat robotického hráče fotbalu simulovaného v prostředí SimSpark. Vytvořená umělá inteligence rozšiřuje již hotového agenta, který poskytuje implementaci základních dovedností jako je orientace na hřišti, pohyb v osmi směrech a nebo driblování s balonem. Umělá inteligence se stará o výběr nejvhodnější akce v závislosti na situaci na hřišti. Pro její implementaci byla použita metoda posilovaného učení - Q-learning. Pro výběr nejlepší akce je situace na hřišti převedena do formy 2D obrazu s několika rovinami. Tento obraz je následně analyzován hlubokou konvoluční neuronovou sítí implementované pomocí C++ knihovny DeepCL.
Návrh humanoidního robota pro soutěž RoboCup
Zajíc, Jiří ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Práce pojednává o výběru a přípravě robota na soutěž RoboCup Humaoid League. Jako základ pro stavbu je použita stavebnice Bioloid od výrobce Robotis. Stavebnice je rozšířena o novou řídící jednotku Roboard-100, snímače rotace a zrychlení, webovou kameru a Li-pol akumulátory. Dále je zkoumána komunikace mezi jednotlivými servopohony a navržen převodník signálu ze sběrnice USB na sběrnici Dynamixel. Jeho funkčnost je poté otestována na základních řídícíh programech.
Posilované učení pro hraní robotického fotbalu
Bočán, Hynek ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou umělé inteligence schopné ovládat robotického hráče fotbalu simulovaného v prostředí SimSpark. Vytvořená umělá inteligence rozšiřuje již hotového agenta, který poskytuje implementaci základních dovedností jako je orientace na hřišti, pohyb v osmi směrech a nebo driblování s balonem. Umělá inteligence se stará o výběr nejvhodnější akce v závislosti na situaci na hřišti. Pro její implementaci byla použita metoda posilovaného učení - Q-learning. Pro výběr nejlepší akce je situace na hřišti převedena do formy 2D obrazu s několika rovinami. Tento obraz je následně analyzován hlubokou konvoluční neuronovou sítí implementované pomocí C++ knihovny DeepCL.
Návrh čtyřnohého robota pro soutěž RoboCup
Barcaj, Adam ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hlavními součástmi stavebnice BOILOID, vývojovým prostředím RoboPlus a následnou konstrukcí čtyřnohého robota. Cílem této práce bylo zkonstruovat a oživit čtyřnohého robota, který by prozkoumal možnosti nejen stavebnice jako takové, ale i vývojového prostředí, které bylo pro tuto stavebnici vyvinuto, a tím ověřit použitelnost jednotlivých částí a vývojového prostředí v robotickém fotbale RoboCup.
Návrh humanoidního robota pro soutěž RoboCup
Zajíc, Jiří ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Práce pojednává o výběru a přípravě robota na soutěž RoboCup Humaoid League. Jako základ pro stavbu je použita stavebnice Bioloid od výrobce Robotis. Stavebnice je rozšířena o novou řídící jednotku Roboard-100, snímače rotace a zrychlení, webovou kameru a Li-pol akumulátory. Dále je zkoumána komunikace mezi jednotlivými servopohony a navržen převodník signálu ze sběrnice USB na sběrnici Dynamixel. Jeho funkčnost je poté otestována na základních řídícíh programech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.